.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‏های کاهش قیمت‏ها در بازار لوازم خانگی

قیمت اغلب کالا دربازار لوازم خانگی بصورت واقعی درحال کاهش است. به نوشته آخرين شماره هفته نامه گزارش بازار، برخی شرکت‏های داخلی نظیر صنام الکتریک، ایران‏شرق و ایران‏پویا، قیمت محصولات خود را 10 تا 15 درصد کاهش داده‏اند.
با وجود کاهش محسوس قیمت اغلب کالاها در عمده فروشی های لوازم خانگی و مراکز اصلی فروش در خیابان های جمهوری، شریعتی و ری، برخی فروشگاه های سطح شهر از شفاف نبودن اطلاعات و قیمتها در بازار و نیز بی اطلاعی خریداران سوء استفاده کرده و به بهانه های مختلف از کاهش نرخ اجناس خود خودداری می کنند. وزارت بازرگانی نیز بجای شفاف کردن اطلاعات و قیمتها در بازار، به بازرسی و تهدید فروشندگان به برخورد روی آورده است. این درحالی است که طبق قانون اصل 44، دولت حق ندارد بخش خصوصی را مجبور به کاهش قیمت کالاهای خود کند.
وزارت بازرگانی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سعی دارند کاهش های اخیر در قیمت لوازم خانگی را ناشی از برنامه های خود نشان دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1387
تنها چاره گرانفروش نخريدن است نيازي هم به چوب و چماق ندارد تنها وظيفه وزارت بازرگاني هدايت خريداران از طريق اعلام شفاف قيمتها و ارائه راهنماييهاي لازم به آنان است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.